- Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel
Michal Smítka a poslední změna proběhla před 2 měsíci a 3 týdny.
- AutorPříspěvek
Miloslav Remeš
Návštěvníkdobrý den
– Je možné vyměnit svépomocí vadnou SIM kartu? Lze ji pak nastavit v APP, nebo je nutné nastavení nové SIM technikem?– SIM karta je v GSM používána jen pro odesílání závadových sms, nebo je používána i pro provoz Wifi?
Pokud není třeba pro Wifi může být zakoupena SIM jen pro posílání sms.
Děkuji za odpověďMichal Smítka
SprávceDobrý den,
sim kartu lze vyměnit svépomocí, jelikož se jedná o elektrické zařízení, měl by provést výměnu někdo s patřičnou el. kvalifikací.
SIM karta není používána k provozu Wi-Fi. Na sim kartě stačí mít pouze tarif pro zasílání SMS zpráv.
Nejdůležitější je před vložením sim karty do GSM modulu v řídící jednotce deaktivace PIN kódu.Tomas H.
NávštěvníkDobrý den,
máme ČOV Topas S, máme přístup přes wifi do rozhraní čov. Lze nějak čov upgradovat, aby jsme k ní měli mobilní aplikaci nebo alespoň aby chodili někde SMS / e-maily o chybových hláškách? Nyní jsme čov úplně přeplnili, že nám neodtékala už voda a vůbec jsme o tom nevěděli. Naskákali chybové hlášky o chybě čerpání surové vody.
Děkuji TH
Michal Smítka
SprávceDobrý den Tomáši,
čistírnu s řídící jednotkou TOM lze upgradovat GSM modulem a po vložení vlastní SIM karty s deaktivovaným PIN a s tarifem pouze na odesílání SMS si poté můžete v ŘJ nastavit své telefonní číslo, kam Vás bude čistírna informovat o aktuálním stavu.
GSM modul si můžete zakoupit na našem eshopu https://shop.cistirny.cz/ridici-jednotka-a-prislusenstvi/gsm-modul/, jen upozorňuji, že se jedná o elektrické zařízení a zásah (vložení) musí provést pracovník s odpovídající el. kvalifikací. Případně můžete si objednat montáž naším technikem.
Přeji krásný den
- AutorPříspěvek