Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvek
    • #51091 Odpověď
      Miloslav Remeš
      Návštěvník

      dobrý den
      – Je možné vyměnit svépomocí vadnou SIM kartu? Lze ji pak nastavit v APP, nebo je nutné nastavení nové SIM technikem?

      – SIM karta je v GSM používána jen pro odesílání závadových sms, nebo je používána i pro provoz Wifi?
      Pokud není třeba pro Wifi může být zakoupena SIM jen pro posílání sms.
      Děkuji za odpověď

    • #53670 Odpověď

      Dobrý den,
      sim kartu lze vyměnit svépomocí, jelikož se jedná o elektrické zařízení, měl by provést výměnu někdo s patřičnou el. kvalifikací.
      SIM karta není používána k provozu Wi-Fi. Na sim kartě stačí mít pouze tarif pro zasílání SMS zpráv.
      Nejdůležitější je před vložením sim karty do GSM modulu v řídící jednotce deaktivace PIN kódu.

    • #77255 Odpověď
      Tomas H.
      Návštěvník

      Dobrý den,

      máme ČOV Topas S, máme přístup přes wifi do rozhraní čov. Lze nějak čov upgradovat, aby jsme k ní měli mobilní aplikaci nebo alespoň aby chodili někde SMS / e-maily o chybových hláškách? Nyní jsme čov úplně přeplnili, že nám neodtékala už voda a vůbec jsme o tom nevěděli. Naskákali chybové hlášky o chybě čerpání surové vody.

      Děkuji TH

      • #79794 Odpověď

        Dobrý den Tomáši,
        čistírnu s řídící jednotkou TOM lze upgradovat GSM modulem a po vložení vlastní SIM karty s deaktivovaným PIN a s tarifem pouze na odesílání SMS si poté můžete v ŘJ nastavit své telefonní číslo, kam Vás bude čistírna informovat o aktuálním stavu.
        GSM modul si můžete zakoupit na našem eshopu https://shop.cistirny.cz/ridici-jednotka-a-prislusenstvi/gsm-modul/, jen upozorňuji, že se jedná o elektrické zařízení a zásah (vložení) musí provést pracovník s odpovídající el. kvalifikací. Případně můžete si objednat montáž naším technikem.
        Přeji krásný den

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
Odpověď na: SIM karta a Wifi
Vaše informace: